خرید ریش تراش فیلیپس
نوشته شده توسط : مهران
 

همیشه آقایان برای اصلاح کردن صورت خود به دنبال وسیله ای هستند که بتواند به صورت یکدست و با کیفیت بسیار بالایی عمل اصلاح را انجام دهد.در این میان از بین تنوع بالا محصولات ست اصلاح که در بازار یافت می شود امروز فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان محصولی را با نام ریش تراش فیلیپس در نظر گرفته است.این ریش تراشبا کیفیت بسیار بالا و با سه تیغ عمل اصلاح را انجام می دهد.شما با استفاده از این محصول دیگر از دردسر های کار با ژیلت و تیغ راحت خواهید بود و در کمترین زمان ممکن می توانید به بهترین نتیجه لازم دست یابید.از مزایای این محصول نسبت به سایر ریش تراش های دیگر وجود سه تیغه با کارایی بالا و قدرت اصلاح بی نظیر می باشد.در حین استفاده این ریش تراش صدای کمی تولید کرده و از این نظر هم در میان سایر ریش تراش ها با کیفیت تر می باشد.این برند قدیم که از زمان های بسیار دور در میان ایرانی ها بوده امروز هم با سابقه ای بسیار درخشان با محصولی جدید به بازار ایران امده است.در صورتیکه واقعا قصد  تهیه یک ماشین ریش تراش را دارید ما خرید ریش تراش فیلیپس را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. ماشینی که می تواند رویای یک اصلاح صاف و یکدست را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

شما با خیال راحت این محصول را از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید چرا که محصول فوق دارای گارانتی می باشد.طراحی منحصر به فرد و خوش دست ریش تراش فیلیپیس و همچنین اصلاح بی عیب و نقص و بی نظیر آن باعث شده است تا در میان مشتریان از طرفدارهای بیشتری برخوردار باشد.بعد از عمل اصلاح براحتی می توانید تیغه هیا این دستگاه را تمیز کرده و برای دفعه بعد آماده نمایید.کافیست تا بروی دکمهخرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را کامل کنید و بعد از اینکه انرا توسط مامور پست دریافت نمودید وجه کالا را به ان بپردازید.همچنین اگر برای خرید ریش تراش فیلیپس می خواهید به صورت تلفنی اقدام نمایید کافیست تا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.
شما می توانید با توجه به ولتاژ شهر دستگاه را از 100 تا 240 ولت تنظیم کرده و از آن استفاده نمایید.این دستگاه برای اطراف سر و خط ریش ها نیز یک خط زن بسیار دقیق دارد که براحتی می تواند این عمل را برای شما انجام دهد.ما این محصول را برای شما در بسته بندی اورجینال  و شیک در هر نقطه از کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این ریش تراش دارای یک جعبه بوده و به همراه آن یک شانه نتظیف نیز برایتان ارسال می گردد.شما می توانید با خرید ریش تراش فیلیپس آنرا به همسر و یا پدرتان هدیه داده و موجب خوشحالی انها شوید. دیگر اصلاح با تیغ و ژیلت بس است. و دیگر از شر  دردسرهای انها راحت خواهید شد زمانیکه یک ریش تراش فیلیپس در اختیار دارید. همانطور که می دانید اصلاح مکرر با تیغ و ژیلت به  پوست صورت اسیب های جبران ناپذیری میرساند تا جایی که بعد از چند سال ایجاد ترک و شکست های پیری در پوست صورتتان نماین خواهد شد. اما ازر این پس شما با خرید ریش تراش فیلیپس و استفاده مکرر از نه تنها دیگر دچار چنین عوارضی نخواهید شد بلکه می توانید هر روز مانند اروپایی ها لذت یک صورت کاملا صاف و یکدست را تجربه نمایید. وجود سه تیغه قدرتمند با قابلیت انعطاف پذیری بالا می تواند براحتی صورت شمار ا صاف و بدون کوچکترین مو کند.

  

همین الان کافیست تا درخواست خود را ثبت کنید ما در فروشگاه پستی خرید از میان سایر محصولات موجود در بازار با کیفیت ترین و بهترین ان را انتخاب  و در سایت قرار داده ایم و معتقد هستیم تنها ارسال یک کالای با کیفیت می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید.شما با خیال راحت اقدام به خرید ریش تراش فیلیپس از سایت ما کنید و نگران هیچ چیز دیگر نباشید. محصولی که ما برایتان ارسال می کنیم  دارای گارانتی بوده و حتی اگر در حین ارسال و بسته بندی هم دچار مشکل شود به صورت رایگان آن را برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 

عینک خلبانی

 

 

 

 

گردنبند کریستال

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: